Youtube Icon Google Icon Facebook Icon Co nowego! Orange Arrow dołącz do nas
SQA_ADMIN
REZULTATY
MOŻLIWOŚCI
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Badanie satysfakcji klientów system IT / metodyka SQA_adminTM

Zdiagnozuj zadowolenie klientów z jakości usług.

Wprowadź zmiany oczekiwane przez klientów indywidulanych i instytucjonalnych.

Logo Sqa_admin


Poznaj Service Quality Assessment_adminTM – model diagnozy satysfakcji klientów instytucji administracji publicznej z jakości usług, ujęty w intuicyjnym narzędziu informatycznym, które pozwala na samodzielne przeprowadzenie całego procesu diagnozy i analizy danych.

Innowacyjne rozwiązanie

  • Zaawansowana metodologia ujęta w przyjaznej formie, zrozumiałej dla każdego użytkownika.
  • Dowolna kategoryzacja klientów, analiza opinii klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
  • Metodologia dedykowana urzędom administracji publicznej, testowana i oparta na potrzebach administracji.
  • Obsługa całego procesu badawczego w jednym narzędziu, system prowadzący użytkownika krok po kroku.
  • Technologia Open&Go – błyskawiczne uruchomienie badania.
  • Prowadzenie badania on-line lub/i w papierze.
  • Natychmiastowe wyniki i sugerowane kierunki usprawnień.

Intuicyjność i prostota

  • System informatyczny z przyjaznym interfejsem, który:
    • prowadzi przez proces przygotowania badania,
    • pozwala zgromadzić wyniki i monitorować postęp gromadzenia wyników,
    • sam wygeneruje złożone raporty oraz prezentację PowerPoint z wynikami i sugerowanymi kierunkami usprawnień.
  • Wystarczy kilka kliknięć, by zrealizować pełne badanie.
  • Nie wymaga instalowania żadnego oprogramowania ani wiedzy informatycznej; wszystko umieszczone jest „w chmurze” – możesz korzystać z systemu natychmiast po zamówieniu, z każdego miejsca, o każdej porze.
  • Jedna osoba może wykonać teraz pracę wielu konsultantów.
Do góry!

Portfolio

Skontaktuj się z nami

+48 533 303 399
katarzyna.bajolek@orangehill.pl
Zostaw nam swój numer telefonu.
Oddzwonimy!

Realizacje

Poznaj nasze kluczowe doświadczenia.

Zobacz ostatnie wdrożenia naszych usług w urzędach administracji publicznej!

Co nowego!

INSPIRUJĄCE PRZYWÓDZTWO W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

Zakończyliśmy cykl szkoleń dla Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego. W trakcie szkoleń z tematu Budowanie autorytetu przełożonego – inspirujące przywództwo kształciła się kadra zarządzająca średniego szczebla.

ORANGE HILL na Zjeździe Specjalistów ds. Szkoleń i Rozwoju Zawodowego w Warszawie

13 czerwca 2013 w Warszawie, na zaproszenie serwisu publiczni.pl, Tomasz Dąbrowski - nasz ekspert inspirował i podpowiadał: jak sprawić, aby pracownicy byli dobrze wyszkoleni? jak prowadzić szkolenia w sposób efektywny? jak szkolić dobrze mając często ograniczenia finansowe? a także jak skutecznie motywować pracowników?

Motywowanie nie jest celem samym w sobie - przeczytaj nasz artykuł.

Temat motywacji jest jednym z tych obszarów szkoleniowych, który w ostatnim okresie budzi szczególne zainteresowanie administracji publicznej ...

Urząd Miejski w Bychawie – case study.

Wyzwanie wdrożeniowe dotyczyło nie tylko utworzenia systemu mapowania organizacji, ale również opracowania i wprowadzenia zmian w obszarze współpracy z organizacjami pozarządowymi ...

Za nami przegląd infrastruktury etycznej w Starostwach Powiatowych

Sześć kolejnych urzędów administracji samorządowej podniesie efektywność zarządzania dzięki rozwiązaniom Orange Hill.

Na podstawie audytu infrastruktury etycznej opracowaliśmy mapy zagrożeń oraz zalecenia i rekomendacje w zakresie wzmocnienia zachowań etycznych w urzędach.

Inni o nas

Doświadczenie, jakim wykazuje się firma Orange Hill Sp. z o.o., profesjonalizm, terminowość i rzetelność realizowanych zadań pozwalają nam rekomendować tę Firmę jako rzetelnego, godnego zaufania Partnera...


Bożena Greń
Prezes Zarządu
Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej
Do góry!
Copyright 2013 by Orange Hill
ul. Poznańska 6/4, Kraków
tel. 12 353 05 59, 12 307 03 99
biuro@orangehill.pl
95