Zdiagnozuj zadowolenie klientów z jakości usług.
Wprowadź zmiany oczekiwane przez klientów indywidulanych i instytucjonalnych.
Poznaj Service Quality Assessment_adminTM – model diagnozy satysfakcji klientów instytucji administracji publicznej z jakości usług, ujęty w intuicyjnym narzędziu informatycznym, które pozwala na samodzielne przeprowadzenie całego procesu diagnozy i analizy danych.
Innowacyjne rozwiązanie
Intuicyjność i prostota
Korzystaj z metodyki diagnozy dedykowanej administracji publicznej
Praktyczne raporty generowane jednym kliknięciem, natychmiast po zakończeniu badania
Zdefiniowana merytoryka
Skorzystaj z gotowych obszarów i pytań badawczych.
Dowolne kryteria analizy
Wykorzystaj dowolne kryteria analizy danych (wiek, staż, miejsce w strukturze) lub definiuj własne.
Pełna identyfikacja
Użyj logo, nazwy urzędu w ankietach, raportach, plakatach.
Ankiety on-line
Skorzystaj z ankiet on-line (dostępnych dla wszystkich na www lub wymagających hasła).
Ankiety papierowe
Wygeneruj ankietę do druku. Wprowadź wyniki do systemu i analizuj dane tak, jak przy badaniu realizowanym on-line.
Bieżący monitoring badania
Obserwuj na bieżąco postęp badania i cząstkowe wyniki.
Wsparcie w promocji
Skorzystaj z generatora plakatu, mailingu masowego czy szablonów zaproszeń.
Automatyczne raporty
Wygeneruj raporty natychmiast po zakończeniu gromadzenia danych.
Dostęp do archiwalnych danych
W każdej chwili możesz wrócić do wyników lub wykorzystać je w benchmarkach.
Budowanie strategii zarządzania personelem umożliwiającej realizację celów organizacji osiągane jest wówczas poprzez zmniejszanie zaangażowania w procesy administrowania kadrami i płacami na rzecz procesów zdobywania wiedzy o pracownikach i procesach organizacji.
Coraz bardziej istotną rolę w procesie efektywnego zarządzania organizacją odgrywa diagnoza satysfakcji klienta z usług
świadczonych przez urząd. W instytucjach administracji publicznej, w których obsługa klienta zarówno indywidualnego, jak i instytucjonalnego stanowi jeden z podstawowych punktów codziennej pracy, aspekt ten nabiera dodatkowej wartości. W tym kontekście uwzględnienie oceny zadowolenia klienta w kształtowaniu procesów HR w organizacji staje się niezwykle istotne.
Ocena poziomu satysfakcji klientów z usług świadczonych przez urząd pozwala na poznanie mocnych oraz słabych stron instytucji, jak i sposobu postrzegania organizacji przez interesariuszy. Wyniki takiego badania pozwalają na obranie właściwie ukierunkowanej drogi zmierzającej do poprawy satysfakcjiw obszarach niskiego zadowolenia oraz utrwalania satysfakcji w obszarach ocenianych wysoko.
Dbałość o czynniki odpowiedzialne za poziom satysfakcji klientów wpływa na sprawne i efektywne funkcjonowanie instytucji. Monitorowanie satysfakcji ma również swoje formalne uzasadnienie w normie ISO 9001. W punkcie 8.4: Analiza danych, zapisano konkretne wytyczne wskazujące, iż analiza danych powinna dostarczyć informacje dotyczące m.in. zadowolenia klienta.
Korzyści wynikające z monitorowania satysfakcji klienta i wykorzystania jego wyników można mnożyć. W książce „Pomiar jako środek doskonalenia. Poprawa funkcjonowania sektora publicznego dzięki wykorzystaniu informacji na temat poziomu satysfakcji klienta-obywatela” opublikowanej przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, wskazano następujące zalety pomiaru zadowolenia klientów:
Efektywne monitorowanie satysfakcji klienta urzędu to duże wyzwanie. Stanie się jednak celem nieosiągalnym bez dostępu do odpowiednich narzędzi i technik, bez wykorzystania nowoczesnych rozwiązań, które gwarantują wysoką efektywność. Jednym z takich rozwiązań jest model Service Quality Assessment_admin (SQA_admin) opracowany w ścisłej współpracy z jednostkami administracji publicznej. Spełnia oczekiwania współczesnych urzędów, bo pozwala na realizację badania w pełni dostosowanego do użytku administracji, a jednocześnie jest prosty w użytkowaniu.
Model definiuje dwie podstawowe grupy klientów, do których adresowane jest badanie: klienci indywidualni oraz klienci instytucjonalni. W ramach drugiej grupy dodatkowo wprowadzony został podział na: jednostki podległe, organizacje pozarządowe oraz - na życzenie klienta – przedsiębiorstwa o charakterze strategicznym.
Wychodząc od modelu SERVQUAL model Service Quality Assessment_admin określa szereg czynników satysfakcji. W wyniku badań jakościowych (badania fokusowe wśród klientów oraz pracowników urzędów) zgrupowano je w trzech obszarach kluczowych (uznanych przez urzędy): komfort korzystania z usług urzędu, staranność i rzetelność załatwiania spraw oraz profesjonalizm i kompetencje pracowników.
Service Quality Assessment_admin umożliwia
przeprowadzenie badania zarówno w formie on-line, jak i generuje tradycyjną papierową ankietę (system zawiera dodatkowe aplikacje ułatwiające przeprowadzenie badania w formie listowej). Zautomatyzowany proces usprawnia procedurę badawczą, umożliwia jednak użytkownikowi wprowadzanie modyfikacji wynikających z jego indywidualnych potrzeb, przez co nie ogranicza jego wpływu na ostateczny kształt badania.
Autor:
dr Anna Zaroda-Dąbrowska
Doświadczony menedżer i konsultant merytoryczny – od 2004 r. realizuje ogólnopolskie i regionalne projekty ukierunkowane na rozwój zasobów ludzkich, obejmujące szkolenia, doradztwo, projektowanie i wdrażanie narzędzi rozwojowych w organizacjach publicznych i biznesowych oraz w środowisku bankowym. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu otwartymi i zamkniętymi projektami szkoleniowymi i szkoleniowo-doradczymi finansowanymi ze środków UE (PHARE, SPORZL, POKL).
Doktor Nauk Humanistycznych UJ. Certyfikowany menedżer projektów (PRINCE2). Ekspert Europejskiego Funduszu Społecznego powołany przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.
Prezes zarządu firmy konsultingowej Orange Hill Sp. z o. o.
Pakiet BADANIE 4’000PLN |
Pakiet BADANIE PLUS 7’000PLN |
Pakiet KONSULTACYJNY 10’000PLN |
|
---|---|---|---|
Liczba badań możliwych do wykonania w ramach 1 licencji | 1 |
1 |
1 |
Maksymalny czas dostępu do systemu (od rozpoczęcia badania) | 4 m-ce | 4 m-ce | 4 m-ce |
Zakres pakietu: | |||
Sprawdzone know-how |
|||
Dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu | |||
Instrukcja/ Help desk (tel./e-mail) | |||
Samodzielne uruchomienie i monitoring badania | |||
Uruchomienie i monitoring badania w imieniu zlecającego | |||
Warsztat otwierający spotkanie kalibracyjne przed rozpoczęciem badania | |||
Poszerzona interpretacja i prezentacja wyników - w siedzibie klienta |
|||
Warsztat strategiczny - definiowanie usprawnień - w siedzibie klienta |
|||
Opracowanie planu wdrożenia 3 kluczowych usprawnień wynikających z badania |
usługa obejmuje do 4 godz. dodatkowych konsultacji (tel./skype) oraz dokonanie korekty planu w przypadku zgłoszenia zasadnych uwag
Poznaj nasze kluczowe doświadczenia.
Zobacz ostatnie wdrożenia naszych usług w urzędach administracji publicznej!
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów – 2012
Ministerstwo Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej – 2012
Główny Urząd Statystyczny – 2012
Urząd Lotnictwa Cywilnego – 2012
Lubuski Urząd Wojewódzki – 2012
Urząd Miasta Katowice – 2011
Urząd Miasta Stalowa Wola – 2011
Urząd Miejski w Grudziądzu – 2011
Urząd Miasta Biłgoraj – 2013
Urząd Miejski Bychawa – 2013
Urząd Miasta Rejowiec Fabryczny – 2012/2013
Urząd Gminy Celestynów – 2013
Ministerstwo Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej – 2012
Urząd Miejski Bychawa – 2013
Urząd Miasta Rejowiec Fabryczny – 2013
Urząd Miasta Biłgoraj – 2012/2013
Urząd Miasta Katowice – 2010/2011
Urząd Miasta Stalowa Wola – 2010/2011
Urząd Miejski w Grudziądzu – 2011
Ministerstwo Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej – 2012
Główny Urząd Statystyczny – 2012
Urząd Miasta Katowice – 2011/2012
Urząd Miasta i Gminy Kłodawa – 2012
Urząd Gminy Lubin – 2012
Urząd Gminy w Grzegorzewie – 2012
Urząd Gminy Kościelec – 2012
Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu – 2013
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych – 2013/2014
Urząd Miasta Katowice – 2011/2012
Urząd Miasta i Gminy Kłodawa – 2012
Urząd Gminy Lubin – 2012
Urząd Gminy w Grzegorzewie – 2012
Urząd Gminy Kościelec – 2012
Urząd Miasta Katowice – 2012
Urząd Miejski Bychawa – 2013
Starostwo Powiatowe we Włoszczowie – 2013
Starostwo Powiatowe w Kazimierzy Wielkiej – 2013
Urząd Gminy Wodzisław – 2013
Urząd Miasta Katowice – 2010/2011
Urząd Miasta Stalowa Wola – 2010/2011
Urząd Miasta Biłgoraj – 2012/2013
Urząd Miejski Bychawa – 2012/2013
Urząd Miasta Rejowiec Fabryczny – 2012/2013
Urząd Lotnictwa Cywilnego – 2012
Urząd Gminy Celestynów – 2013
Urząd Gminy Pniewy – 2012
Urząd Gminy Belsk Duży – 2012
Urząd Gminy Chynów – 2012
Urząd Miasta Katowice – 2010/2011
Urząd Miasta Katowice – 2010/2011
Główny Inspektorat Transportu Drogowego (IPRZ, inspirujące przywództwo) – 2013
Urząd Miejski Bychawa (konsultacje społeczne) – 2013
Starostwo Powiatowe w Mikołowie
Urząd Miasta w Mikołowie
Urząd Gminy Ornontowice
Urząd Gminy Wyry
Urząd Miasta Orzesze
Urząd Miasta Łaziska Górne
Starostwo Powiatowe w Lipnie
Urząd Gminy w Lipinie
Urząd Miasta i Gminy Skępe
Urząd Gminy Tłuchowo
Urząd Gminy Chrostkowo
Starostwo Powiatowe w Żninie
Urząd Miejski w Żninie
Urząd Gminy w Rogowie
Urząd Miejski w Łabiszynie
Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim
Urząd Gminy w Gąsawie
Urząd Gminy Zarszyn
Urząd Miasta Starachowice
Urząd Miasta i Gminy Chmielnik
Starostwo Powiatowe w Limanowej
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce
Urząd Gminy i Miasta Skalbmierz
Urząd Miasta Stalowa Wola
Starostwo Powiatowe w Biłgoraju
Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim
Starostwo Powiatowe w Prudniku
Urząd Miasta Prudnik
Urząd Miejski w Białej
Urząd Gminy Lubrza
Starostwo Powiatowe w Mikołowie
Urząd Miasta w Mikołowie
Urząd Gminy Ornontowice
Urząd Gminy Wyry
Urząd Miasta Orzesze
Urząd Miasta Łaziska Górne
Starostwo Powiatowe w Lipnie
Urząd Gminy w Lipinie
Urząd Miasta i Gminy Skępe
Urząd Gminy Tłuchowo
Urząd Gminy Chrostkowo
Starostwo Powiatowe w Żninie
Urząd Miejski w Żninie
Urząd Gminy w Rogowie
Urząd Miejski w Łabiszynie
Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim
Urząd Gminy w Gąsawie
Urząd Miasta i Gminy Chmielnik
Starostwo Powiatowe w Limanowej
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce
Starostwo Powiatowe w Wołominie
Starostwo Powiatowe w Prudniku
Urząd Miasta Prudnik
Urząd Miejski w Białej
Urząd Gminy Lubrza
Urząd Gminy Osiek Mały
Urząd Miasta Rejowiec Fabryczny
Urząd Miejski Janów Lubelski
Urząd Miasta Biłgoraj
Urząd Miejski Szczebrzeszyn
Starostwo Powiatowe w Prudniku
Urząd Miasta Prudnik
Urząd Miejski w Białej
Urząd Gminy Lubrza
Urząd Gminy w Lubinie
Urząd Gminy Grzegorzew
Urząd Gminy Kościelec
Urząd Miasta i Gminy Kłodawa
Urząd Gminy Osiek Mały
Urząd Miejski w Kole
Urząd Gminy Baranowo
Urząd Gminy Czarnia
Urząd Gminy Lelis
Urząd Gminy Łyse
Urząd Gminy Kadzidło
Urząd Gminy w Lubinie
Starostwo Powiatowe w Mikołowie
Urząd Miasta w Mikołowie
Urząd Gminy Ornontowice
Urząd Gminy Wyry
Urząd Miasta Orzesze
Urząd Miasta Łaziska Górne
Starostwo Powiatowe w Lipnie
Urząd Gminy w Lipinie
Urząd Miasta i Gminy Skępe
Urząd Gminy Tłuchowo
Urząd Gminy Chrostkowo
Starostwo Powiatowe w Żninie
Urząd Miejski w Żninie
Urząd Gminy w Rogowie
Urząd Miejski w Łabiszynie
Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim
Urząd Gminy w Gąsawie
Urząd Gminy Zarszyn
Urząd Miasta Starachowice
Starostwo Powiatowe w Limanowej
Urząd Gminy i Miasta Skalbmierz
Urząd Miasta Starachowice
Urząd Miasta i Gminy Chmielnik
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce
Urząd Gminy w Lubinie
Usprawnienia organizacyjne
Urząd Gminy Baranowo
Urząd Gminy Czarnia
Urząd Gminy Lelis
Urząd Gminy Łyse
Urząd Gminy Kadzidło
Urząd Miasta i Gminy Myszyniec
Urząd Gminy Olszewo-Borki
Urząd Gminy Jednorożec
13 czerwca 2013 w Warszawie, na zaproszenie serwisu publiczni.pl, Tomasz Dąbrowski - nasz ekspert inspirował i podpowiadał: jak sprawić, aby pracownicy byli dobrze wyszkoleni? jak prowadzić szkolenia w sposób efektywny? jak szkolić dobrze mając często ograniczenia finansowe? a także jak skutecznie motywować pracowników?
Doświadczenie, jakim wykazuje się firma Orange Hill Sp. z o.o., profesjonalizm, terminowość i rzetelność realizowanych zadań pozwalają nam rekomendować tę Firmę jako rzetelnego, godnego zaufania Partnera...
Polecam Orange Hill jako rzetelną i profesjonalną firmę, która w swych działaniach łączy wiedzę i doświadczenie z dużą otwartością i wrażliwością na potrzeby klienta