13 czerwca 2013 w Warszawie, na zaproszenie serwisu publiczni.pl, Tomasz Dąbrowski - nasz ekspert inspirował i podpowiadał: jak sprawić, aby pracownicy byli dobrze wyszkoleni? jak prowadzić szkolenia w sposób efektywny? jak szkolić dobrze mając często ograniczenia finansowe? a także jak skutecznie motywować pracowników?
Orange Hill inspirowało uczesntików do szukania własnych skutecznych metod wspierania działów szkoleń w instytucjach administracji publicznej:
Główny prelegent Zjazdu: Tomasz Dąbrowski – specjalista się w opracowywaniu i wdrażaniu rozwiązań podnoszących efektywność i jakość zarządzania personelem w urzędach administracji publicznej. Odpowiedzialny za wdrożenie systemów zarządzania przez kompetencje oraz powiązanych z nimi systemów ocen okresowych i programów rozwoju zawodowego w ponad 30 urzędach administracji rządowej i samorządowej. W zakresie współpracy z administracją publiczną posiada także doświadczenie we wdrażaniu systemów monitorowania satysfakcji i motywacji personelu, prowadzenia analiz potrzeb szkoleniowych, CAF, wdrażaniu rozwiązań z zakresu badania satysfakcji klientów oraz wdrażania usprawnień w obszarze współpracy urzędów z partnerami społecznymi. Twórca metodologii systemów informatycznych wspomagających diagnozę organizacji (ESA_adminTM – diagnoza satysfakcji/opinii pracowników, SQA_adminTM - diagnoza satysfakcji klientów, FTB – system wspomagania procesu rekrutacji w urzędach, EPSTM – model efektywnego procesu szkoleniowego, AOC_adminTM – diagnoza kultury organizacyjnej). Uczestnik i koordynator merytoryczny projektów międzynarodowych z zakresu zarządzania kompetencjami. Posiada certyfikaty IPMA-D oraz Prince2 Foundation. Doktorant w Instytucie Spraw Publicznych UJ.
Tomasz Dąbrowski poprowadził podczas Zjazdu 3 panele:
Pomiar satysfakcji pracowników oraz formułowanie kierunków usprawnień w oparciu o jego wyniki (model ESA_adminTM)
Skuteczna rekrutacja oparta o kryteria kompetencyjne – narzędzia rekrutacyjne
Organizatorem Zjazdu był portal publiczni.pl – serwis nowoczesnych urzędników.
Temat motywacji jest jednym z tych obszarów szkoleniowych, który w ostatnim okresie budzi szczególne zainteresowanie administracji publicznej ...
Wyzwanie wdrożeniowe dotyczyło nie tylko utworzenia systemu mapowania organizacji, ale również opracowania i wprowadzenia zmian w obszarze współpracy z organizacjami pozarządowymi ...
Sześć kolejnych urzędów administracji samorządowej podniesie efektywność zarządzania dzięki rozwiązaniom Orange Hill.
Na podstawie audytu infrastruktury etycznej opracowaliśmy mapy zagrożeń oraz zalecenia i rekomendacje w zakresie wzmocnienia zachowań etycznych w urzędach.
Wraz z Golden Training zrealizowaliśmy konferencję poświęconą nowym trendom oraz wyzwaniom w sferze zarządzania zasobami ludzkimi, przed którymi stają urzędy.
Nasi eksperci – Agnieszka Pilińska-Kępowicz, Paulina Małecka-Lewald i Tomasz Dąbrowski – podsuwali rozwiązania problemów mogących się pojawić podczas codziennej pracy przy zarządzaniu zasobami ludzkimi.
W kwietniu 2014 r. eksperci Orange Hill zakończyli prace związane z opracowaniem systemów zarządzania przez kompetencje, dedykowanych urzędom: Gminy Kamień i Gminy Niwiska. Dokonali diagnozy kompetencji pracowników urzędów oraz przygotowali kompetencyjne opisy stanowisk.
Jim Kirkpatrick , lider w obszarze oceny efektywności szkoleń, twórca uwspółcześnionego modelu badania efektywności szkoleń wystąpił 15.01.2015 r. w Warszawie na naszej konferencji "Wyzwania HR : Planowanie zmiany i ocena efektów szkoleń".
Dziękujemy uczestnikom za liczne przybycie i wspaniałą atmosferę wydarzenia .