Youtube Icon Google Icon Facebook Icon Co nowego! Orange Arrow dołącz do nas
OGÓLNE INFORMACJE
PROCES I METODY WDROŻENIA
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Dlaczego prawidłowo opracowane karty usług są tak istotne?

Zgodnie z zasadą przejrzystości, podejmowane przez samorząd czynności powinny być czytelne i zrozumiałe, a procedury załatwiania poszczególnych spraw łatwo dostępne, kompletne i odpowiadające faktycznym wymaganiom. Ma to znaczenie dla jakości obsługi, ale także dla poczucia pewności i profesjonalizmu wśród klientów. Odpowiednio przygotowane karty oszczędzają czas i pomagają unikać wielu nieporozumień i tzw. trudnych sytuacji w relacjach z klientami.

Działania podejmowane wspólnie z konsultantami Orange Hill Sp. z o. o. skutkują zwiększeniem dostępu klientów do kompleksowej, aktualnej i przekazanej w sposób zrozumiały dla przeciętnej osoby informacji o realizowanych przez urząd usługach. W efekcie klient jest w stanie uzyskać pełną informację nt.:
-koniecznych do dostarczenia dokumentów,
-czasu postępowania,
-koniecznych do uiszczenia opłat,
-przebiegu usługi (procedura),
-trybu odwoławczego w sytuacji uzyskania odmowy lub niezadowalającego rozstrzygnięcia.

Istotne jest przy tym zarówno samo opracowanie kart, jak i ich audyt pod względem aktualności, czytelności, dostępności oraz procedura ich aktualizowania.

Do góry!

Portfolio

Skontaktuj się z nami

+48 533 303 399
katarzyna.bajolek@orangehill.pl
Zostaw nam swój numer telefonu.
Oddzwonimy!

Realizacje

Poznaj nasze kluczowe doświadczenia.

Zobacz ostatnie wdrożenia naszych usług w urzędach administracji publicznej!

Co nowego!

INSPIRUJĄCE PRZYWÓDZTWO W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

Zakończyliśmy cykl szkoleń dla Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego. W trakcie szkoleń z tematu Budowanie autorytetu przełożonego – inspirujące przywództwo kształciła się kadra zarządzająca średniego szczebla.

ORANGE HILL na Zjeździe Specjalistów ds. Szkoleń i Rozwoju Zawodowego w Warszawie

13 czerwca 2013 w Warszawie, na zaproszenie serwisu publiczni.pl, Tomasz Dąbrowski - nasz ekspert inspirował i podpowiadał: jak sprawić, aby pracownicy byli dobrze wyszkoleni? jak prowadzić szkolenia w sposób efektywny? jak szkolić dobrze mając często ograniczenia finansowe? a także jak skutecznie motywować pracowników?

Motywowanie nie jest celem samym w sobie - przeczytaj nasz artykuł.

Temat motywacji jest jednym z tych obszarów szkoleniowych, który w ostatnim okresie budzi szczególne zainteresowanie administracji publicznej ...

Urząd Miejski w Bychawie – case study.

Wyzwanie wdrożeniowe dotyczyło nie tylko utworzenia systemu mapowania organizacji, ale również opracowania i wprowadzenia zmian w obszarze współpracy z organizacjami pozarządowymi ...

Za nami przegląd infrastruktury etycznej w Starostwach Powiatowych

Sześć kolejnych urzędów administracji samorządowej podniesie efektywność zarządzania dzięki rozwiązaniom Orange Hill.

Na podstawie audytu infrastruktury etycznej opracowaliśmy mapy zagrożeń oraz zalecenia i rekomendacje w zakresie wzmocnienia zachowań etycznych w urzędach.

Inni o nas

Doświadczenie, jakim wykazuje się firma Orange Hill Sp. z o.o., profesjonalizm, terminowość i rzetelność realizowanych zadań pozwalają nam rekomendować tę Firmę jako rzetelnego, godnego zaufania Partnera...


Bożena Greń
Prezes Zarządu
Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej
Do góry!
Copyright 2013 by Orange Hill
ul. Poznańska 6/4, Kraków
tel. 12 353 05 59, 12 307 03 99
biuro@orangehill.pl
95